top of page
לוגו פוקה חדש חדש_edited_edited.png

אפקטיביות פרסום

Brand Lift Plus

 

מודל ייחודי

המאפשר לבצע אופטימיזציה של הקמפיין ולבחון את השפעת הקמפיין על מדדים מותגיים

מחקרי מוצרים / שירותים

הרגלי קניה, עמדות כלפי מותגים, השקת מוצרים ושירותים חדשים – בידול, תמחור אופטימלי ובדיקת קונספטים

מחקרי חווית לקוח / חברי מועדון לקוחות

מעקב שוטף לצורך צמצום נטישה והרחבת מעגל הלקוחות המרוצים (שגרירי המותג)

מחקרי עובדים

 

מחקרי אקלים ארגוני לבדיקת מחוברות העובדים לארגון לצורך מעקב שוטף ובניית תוכנית עבודה לשימור ולשיפור

המחקרים שלנו

מכון המחקר POKA מספק כלים מתקדמים המסייעים לארגונים לקבל החלטות מושכלות ולמזער טעויות. כל מחקר מותאם לצרכים הספציפיים של הלקוח ומבוצע בסטנדרטים מקצועיים גבוהים, כדי שתוכלו לבנות תוכנית עבודה מבוססת נתונים ולקבל תובנות שיעזרו בגיבוש האסטרטגיה השיווקית

96141.jpg
גרף עם מגמת עליה

מה מיוחד במחקרים שלנו?

יכולת השוואה והתפתחות לאורך זמן

בניית מחקרים המאפשרים מעקב אחר מגמות, שינויים והתפתחויות לאורך זמן ובהשוואה למתחרים בשוק

אובייקטיביות וניטרליות

ביצוע המחקר על ידי גורם חיצוני בלתי תלוי, המספק תמונת מצב אמיתית ללא הטיות

מתודולוגיה מדויקת ומהימנה

שימוש בשיטות מחקר מוכחות ומדגמים מייצגים המספקים נתונים אמינים כבסיס להחלטות עסקיות אסטרטגיות

ניתוח מעמיק ותובנות אקטיביות

מעבר להצגת נתונים גולמיים, מחקר איכותי מספק פרשנות מקצועית והמלצות יישומיות שניתנות לפעולה מיידית

אפקטיביות פרסום קמפיינים דיגיטליים

מחקרי Brand Lift Plus – מודל ייחודי לבדיקת אפקטיביות פרסום של קמפיינים דיגיטליים, המאפשר לבחון את השינוי בתפיסות כלפי המותג, מעבר לפרפורמנס, כדי לייעל ולדייק את הקמפיין ולנצל באופן מיטבי את התקציב. 

מה ההבדל בין מחקרי Brand Lift שנערכים בפלטפורמות השונות (גוגל, מטא, טיקטוק) ובין מחקרי Brand Lift Plus?

  • שאלון מעמיק הכולל 20-25 שאלות על תפיסות כלפי המותג בפאנל השיווקי: מודעות, תדמית, הנעה לפעולה

  • המחקר נערך ע"י גוף מחקר חיצוני ואובייקטיבי, עם שליטה מלאה בנתונים

  • יכולת השוואה של הנתונים לקבוצת ביקורת (מדגם זהה, שלא נחשף לפרסום)

נבחן את אפקטיביות הפרסום על פי הטווח הקצר (הפרפורמנס) והטווח הארוך (השפעה על מדדי המותג):

גרף של אפקטיביות בפרסום

מחקרי חווית לקוח

מחקרי שביעות רצון לקוחות/חווית לקוח הם כלי חיוני להבנת עמדות הצרכנים, חיזוק הקשר עם הלקוח ושיפור מתמיד של מוצרים ושירותים.  

 

למה חשוב לבצע מחקרי שביעות רצון לקוחות?

  •  שיפור איכות השירות והמוצר - זיהוי נקודות תורפה בשירות או במוצר מנקודת מבט הלקוח וביצוע התאמות ושיפורים על בסיס פידבק אמיתי מהשטח

  •  הגברת נאמנות הלקוחות - לקוחות שמרגישים שמקשיבים להם ומגיבים לפידבק שלהם – נוטים להישאר לאורך זמן, ולכן יהיו נאמנים יותר ויבצעו יותר רכישות חוזרות

  •  חיזוק מוניטין המותג - שביעות רצון גבוהה יוצרת אפקט "פה לאוזן" חיובי שמחזק את תדמית הארגון

  •  איתור לקוחות לא מרוצים בזמן - מאפשר לזהות לקוחות בסיכון נטישה ולטפל בהם לפני שהם עוזבים ומספק לארגון הזדמנות "לתקן" חוויה שלילית ולהחזיר אמון

  •  קבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים - תומך בתכנון אסטרטגי ומאפשר למדוד אפקטיביות של פעולות שיווק, שירות ושימור

  • בידול מהמתחרים - מאפשר לארגון לזהות את נקודות החוזק הייחודיות שלו בעיני הלקוח ותורם לפיתוח יתרון תחרותי אמיתי וממוקד

  •  מעקב אחר מגמות לאורך זמן - מאפשר לבחון שינויים בשביעות הרצון בעקבות השקות, שינויים ארגוניים, או קמפיינים, כחלק מתהליך של שיפור מתמיד

  • חיזוק הקשר עם הלקוחות - עצם קיום הסקר משדר ללקוח שהוא חשוב, והקול שלו נחשב, מה שתורם להעמקת הקשר בין הלקוח לארגון ברמה הרגשית והעסקית

מחקרי מותגים ומוצרים

 פוטנציאל מוצרים ושירותים חדשים

לפני השקת מוצר/שירות חדש, מומלץ לבחון את העמדות והתפיסות כלפי המוצר, הביקוש למוצר/שירות בקרב קהל/י היעד, התמחור האופטימלי ולקבל החלטה האם כדאי להשיק את המוצר, אם כן, באיזה מחיר ולאיזה קהל לפנות

הרגלים ועמדות

 

מחקר כללי על קטגוריה מסויימת, המאפשר לאפיין את הקטגוריה, ההרגלים, סיטואציות הצריכה, כדי לבנות תוכנית שיווקית מותאמת לערכי המותג

בדיקת קונספטים

 

כאשר מתלבטים בין 2-3 קונספטים שיווקים שונים, מומלץ לבחון את התגובות אליהם ולאור הממצאים לבחור את הקונספט המועדף

מחקרי נכסיות מותג

 

מחקרי "ברומטר" לבחינת מעמדו השיווקי של המותג במגוון מדדים חשובים, כדי לקבוע KPI'S שיווקיים להמשך שיפור מעמד המותג. מחקרים אלו נערכים באופן תקופתי  ומאפשרים מעקב מדוייק והבנה מדוקדקת של הקטגוריה שבה פועל המותג 

מחקרי אקלים ארגוני/חווית עובד

מחקרי מחוברות עובדים הם כלי קריטי להבנת תחושת המחוברות, המחוייבות והרווחה של עובדים בארגון.

 

למה כדאי לערוך מחקרי מחוברות עובדים?

 

  • שיפור ביצועים ופרודוקטיביות - עובדים מחוברים נוטים להשקיע יותר, להיות יוזמים ולגלות נאמנות לארגון. מחקרים רבים מצאו קשר חזק בין רמות מחוברות גבוהות לבין פרודוקטיביות גבוהה יותר

  • זיהוי בעיות תרבותיות וניהוליות - מאפשרים לארגון להבין מה עובר על העובדים "מתחת לפני השטח": עומסים, תחושת אי-הוגנות, בעיות תקשורת עם מנהלים ועוד. ממצאי המחקרים מונעים נטישה סמויה  ומאפשרים התערבות מוקדמת

  • קבלת החלטות מבוססות נתונים (Data-Driven) - מביאים תובנות כמותיות ואיכותיות שיכולות להנחות מדיניות משאבי אנוש, ניהול ופיתוח ארגוני.

  • שימור עובדים וצמצום תחלופה - עובדים שמרגישים שמקשיבים להם – נוטים להישאר

  • חיזוק מיתוג מעסיק (Employer Branding)- ארגונים שמבצעים סקרים ומשפרים על בסיסם נתפסים כארגונים שמקשיבים לעובדים – דבר שמחזק את מיתוג המעסיק 

  • הכוונת תהליכי פיתוח מנהלים - ניתן לזהות צוותים או מנהלים עם רמות מחוברות נמוכות ולטפל נקודתית – בהכשרה, בליווי, או בשינוי סגנון ניהולי.

  • שיפור תקשורת והגברת תחושת משמעות - עצם קיום הסקר (כשהוא נעשה נכון) משדר לעובדים שהם חשובים, ודעתם נחשבת. התייחסות לפידבק גורמת לעובדים להרגיש חלק מהתהליך הארגוני

bottom of page